In och utvändig Rekond plus lackskydd
Hel invändig rekond, extrem vattenavrinning och långvarigt skydd. Kampanjpris: 1495 kr (ord. 3000kr)
Därför väljer kunder våran premium rekond
-
🛡️ Långvarigt skydd
Skyddar lacken mot UV-strålning, vägsalt, smuts och kemikalier.
-
💧 Extrem vattenavrinning
Vatten och smuts får svårare att fästa vilket gör bilen lättare att hålla ren.
-
✨ Ren både på insidan och på utsidan
Ger lacken en spegelblank finish samt fläckfri på insidan.
-
⏳ Hållbart resultat
Professionellt applicerat skydd med upp till 6 månaders hållbarhet.
Professionell tvätt innan applicering av lackskydd från labocosmetica
Innan lackskyddet appliceras genomgår bilen en noggrann tvätt och dekontaminering där smuts, asfalt, flygrost och andra föroreningar avlägsnas. Detta säkerställer bästa möjliga vidhäftning och ett hållbart resultat.
Vad får jag egentligen för pengarna?
Steg 1: Noggrann utvändig tvätt & dekontaminering
Vi avlägsnar smuts, asfalt, flygrost och andra föroreningar för att ge lacken en ren och fräsch grund.
Steg 2: Invändig rekonditionering
Bilens interiör rengörs noggrant med dammsugning, rengöring av paneler, mattor, säten och övriga ytor för en fräsch och välvårdad känsla.
Steg 3: Lackförbättring & applicering av lackskydd
Lacken behandlas för att återställa glans och därefter appliceras ett hållbart lackskydd som hjälper till att skydda mot smuts, UV-strålning och yttre påfrestningar.
Steg 4: Leverans & skötselråd
Du får tillbaka en bil som känns som ny – både invändigt och utvändigt. Vi går även igenom skötselråd för att du ska kunna bevara resultatet så länge som möjligt.
Läder/textil rengöring ingår
Invändigt rengörs bilen noggrant där även läder- och textilytor behandlas för att återställa en ren, fräsch och välvårdad känsla.
Vad säger våra kunder om oss?
-
Marie
Jönköping EDS, Blev fundersam när jag inte såg någon logga och instruerade via mobil var jag skulle lägga nyckeln. Visade sig vara en bra firma som la mycket tid och energi på att få min bil i toppskick! Så tveka inte, blev väldigt nöjd.
-
Birgitta
Väldigt proffisionella och trevliga.
-
Mattias
Grymt nöjd med resultatet. Bilen som ny. Glas och skinnbehandling också.Trevligt bemötande. Rekommenderas👍😃Mattias P